سفارش تبلیغ
صبا ویژن
:: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007 - کامپیوتر مایکروسافت پیشرو در خدمات آنلاین(محمد سافت)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
:: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007 - کامپیوتر مایکروسافت پیشرو در خدمات آنلاین(محمد سافت)
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 74927
بازدید امروز : 25
........... درباره خودم ...........
:: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007 - کامپیوتر مایکروسافت پیشرو در خدمات آنلاین(محمد سافت)
........... لوگوی خودم ...........

logo by arastools.ir :: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007 - کامپیوتر مایکروسافت پیشرو در خدمات آنلاین(محمد سافت)
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
.......جستجوی در وبلاگ .......

............. اشتراک.............
  ............. بایگانی.............
آرشیو بهتراز مطالب روز است
زمستان 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

........... طراح قالب...........


 
  • :: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007

  • نویسنده : محمد شریف:: 85/9/5:: 6:56 عصر
    :: سرانجام تاریخ عرضه آفیس 2007 فرا رسید - Microsoft Office 2007 Enterprise ::

    پس از چند سال انتظار و کش و قوس های فراوان و تاریخ های ضد و نقیض در رابطه با عرضه نسخه ی جدید از بسته بزرگ و مطرح و بسیار پرطرفدار نرم افزارهای اداری آفیس، سرانجام وعده ی کمپانی بزرگ مایکروسافت تحقق یافت و تاریخ عرضه ی رسمی این محصول بسیار پرطرفدار اعلام شد . کمپانی مایکروسافت رسما تاریخ عرضه ی رسمی مجموعه ی قدرتمند نرم افزار 2007 Microsoft Office System خود را که پیشتر به Office 12 شهره بود را 30 نوامبر 2006 اعلام نمود و کاربران را برای آن روز موعود آماده کرده است .
    در نسخه ی 2007 از بسته ی اداری کمپانی مایکروسافت که همگان مدت ها منتظر عرضه اش بودند آخرین نسخه از نرم افزارهای رایج و قدیمی این بسته همراه با بسیاری از نرم افزار های جدید و مطرح و بسیار مفید اداری شرکت مایکروسافت وجود دارند که تغییرات بسیار چشمگیری هم از لحاظ ظاهر و زیبایی و هم از لحاظ قدرت و کارایی نسبت به نسخه های پیشین کرده اند که به وضوح دیده می شود . این بار مایکروسافت این نسخه از آفیس را در ویرایش های مختلف و برای گروههای کاربری مختلف عرضه کرده است که در ادامه زیر با نسخه های گوناگون ارائه شده ی این محصول بیشتر آشنا می شویم :
    ویرایش های مختلف نسخه ی جدید بسته اداری مایکروسافت ( از مقدماتی تا نهایی ) - Microsoft Office 2007 :
    Microsoft Office Basic 2007 - نسخه ی مقدمانی نرم افزار آفیس که تنها شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار های Excel, Outlook, Word می باشد و با قیمتی در حدود 100دلار عرضه خواهد شد .
    Microsoft Office Home and Student 2007 - نسخه ی خانگی و دانش آموزی نرم افزار آفیس که تنها شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار Excel, PowerPoint, Word, OneNote است و با قیمت حدود 149 دلار عرضه خواهد شد .
    Microsoft Office Standard 2007 - نسخه ی استاندارد این مجموعه که شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار های Excel, Outlook, PowerPoint, Word و با قیمتی در حدود 399 دلار عرضه خواهد شد .
    Microsoft Office Small Business 2007 - نسخه ی تجاری کوچک نرم افزار که متشکل از نسخه ی 2007 از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Publisher, Outlook with Business Contact Manager می باشد و قرار است با قیمتی در حدود 449 دلار عرضه شود .
    Microsoft Office Professional 2007 - نسخه ی حرفه ای آفیس که متشکل از نسخه ی 2007 از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Access, Publisher, Outlook with Business Contact Manager می باشد .
    Microsoft Office Professional Plus 2007 - نسخه ی 2007 پلاس از این مجموعه که شامل آخرین نسخه از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Access, InfoPath, Publisher, Communicator, additional tools 1 می باشد که قرار است با قیمتی در حدود 550 دلار عرضه شود.
    Microsoft Office Enterprise 2007 - نسخه ی بسیار مطرح تجاری و کامل عرضه شده که شامل ویرایش 2007 از تمامی نرم افزارهای مفید عرضه شده ی اداری مایکروسافت یعنی Excel, Outlook with BCM, PowerPoint, Word, Access, InfoPath, Publisher, OneNote, Grooveو بسیاری ابزارهای جانبی و اضافی می باشد و قرار است با قفیمتی در حدود 650 دلار عرضه شود .
    Microsoft Office Ultimate 2007 - شامل تمامی نرم افزار های نسخه ی Enterprise همراه با چند ابزار جانبی و کمکی دیگر که با قیمت 680 دلار عرضه خواهد شد .
    ----------------------------------

    و حال Microsoft Office 2007 Enterprice  به صورت کامل در قالب محصول جدید وب سایت P30World آماده برای استفاده قبل از تاریخ رسمی عرضه ی کمپانی مایکروسافت یعنی همان 30 نوامبر می باشد !
    ما برای کاربران گرامی و علاقمند ، نسخه ی Enterprise نهایی و کامل این نرم افزار که پیش از عرضه ی رسمی از سوی کمپانی مایکروسافت، برای استفاده کمپانی مطرح DELL فرستاده شده بود را آماده کرده ایم تا علاقمندان به این نرم افزار از این ویرایش بسیار قدرتمند و زیبا استفاده مطلوب را ببرند .
    نرم افزارهای موجود در بسته بسیار قدرتمند Microsoft Office 2007 Enterprise :
    Word 2007 - قدرتمندترین نرم افزار پردازشگر کلمه دنیا که در کمتر سیستمی نسخه ای از آن را نمی بینید . Word 2007 امکانات و زیبایی های بیشماری نسبت به نسخه های پیشین دارد .
    Access 2007 - آخرین ویرایش این ابزار بسیار رایج و مطرح برای تهیه ی بانک های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه ای و به اشتراک گذاری هرچه ساده تر آن گزارشات .
    Outlook 2007 - آخرین ویرایش نرم افزار فوق العاده ی Outlook مخصوص مدیریت ایمیل ها که امکانات بی شماری را در ظاهر بسیار زیبا و جدید خود در اختیار کاربر قرار می دهد .
    PowerPoint 2007 - برترین و رایج ترین نرم افزار اسلاید ساز دنیا که با بهره گیری از امکانات و زیبایی های بسیار نسخه ی 2007 از آن قادر به ساخت پروژه ها و اسلاید های بسیار زیباتر و گرافیکی تری و قدرتمندتری از همیشه باشید .
    Excel 2007 - قدرتمندترین و رایج ترین نرم افزار آنالیزور که به بهترین نحو اطلاعات را مدیریت کرده و به اشتراک می گذارد.
    Communicator 2007 - ابزاری جدید و منحصر به فرد از کمپانی مایکروسافت که مرجع ارتباطی تعداد بیشماری کاربر است و با مرتبط ساختن و کارکردن آنها در کنار یکدیگر به بهبود بسیار چشمگیر اوضاع کاری می انجامد .
    Groove 2007 - نرم افزاری فوق العاده برای کار به صورت دست جمعی و در قالب تیم . هر کجا، هر زمان و با هر شخصی .
    InfoPath 2007 - ابزاری بسیار عالی برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان .
    OneNote 2007 - یادداشت کننده فوق العاده ی کمپانی مایکروسافت که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهمتان را در محیطی امن می دهد تا هر زمان که بخواهید با صرف کمترین هزینه ی زمانی آن ها را بیابید !
    Publisher 2007 - بهبود راهکارها و افزایش قابلیت های تجاری و اقتصادی کارهای شما .


    نظرات شما ()